اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
×

کولرگازی جنرال شکار ایستاده 60000

شناسه کالا::

General Standing 60000BTU

Shkar General
کولر گازی
ناموجود
موجود شد به من اطلاع بده
فرایند خرید


1) انتخاب محصولات: بررسی سایت یا دریافت مشاوره!


2) پرداخت بیعانه: 500 هزار تا 10میلیون تومان متغیر است!


3) ارسال‌محصول: درسریعترین زمان ممکن باپیک اختصاصی!


4) تحویل درب منزل: همراه با تست سلامت کامل محصول.


ساعات کاری بخش فروش: 9 صبح الی 22 شب

معرفی کوتاه محصول

کولر گازی ایستاده جنرال شکار 60000 با طراحی ایستاده تولید شده که از ظرفیت بسیار بالای 60000 بهره می برد. این مدل کولر گازی تا متراژ 190 متر مربع را به راحتی تحت پوشش خود قرار می دهد. همچنین قابلیت سرد و گرم، نوع موتور روتاری سنگین، امکان تنظیم سرعت فن، گاز مبرد R22 و تایمر خواب برای کولر گازی ایستاده جنرال شکار 60000 تعریف شده اند.

نقد و بررسی کولر گازی ایستاده سرد و گرم جنرال 60000 

کولر گازی جنرال یکی از بهترین ونوع دستگاه هایی می باشد که توسط شرکت کره ای جنرال تولید و روانه بازار شده است. این نوع کولر گازی سرد و گرم به دلیل طراحی ایستاده ای که دارد بهترین گزینه برای سالن ها و مکان های عمومی می باشد چرا که همراه با ظرفیت بسیار بالای 60000 آن به راحتی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن هر جایی را گرم و خنک نماید. نوع موتور به کار گرفته شده برای کولر گازی جنرال روتاری می باشد که نسبت به سایر موتورها هم میزان انرژی بسیار کمتری هدر می دهد و هم اینکه با میزان صدای پایین تری همراه شده است. طراحی کولرگازی جنرال کاملاً استاندارد است و به دلیل وجود فیلتر تصفیه هوا برای آن به راحتی هوای موجود را از وجود ریز گرد ها و کثیفی ها در امان می دارد. همچنین به کمک تنظیم جریان هوا به صورت خودکار می توانید از هر زاویه ای هوایی خنک و یا گرم را در اختیار داشته باشید. طراحی فیلتر کولرگازی جنرال قابلیت پرتاب باد به چهار صورت را داراست که در فصل تابستان با شدت بسیار بالایی محیط را کاملا خنک خواهد کرد. در آخر نیز با اشاره به اینکه پنل داخلی کولرگازی جنرال کاملاً شیک و خوش طرح می باشد، می توانید آن را در هر جایی از منزل قرار دهید، توجه شما را به ادامه این نقد و بررسی در بخش های بعدی جلب می کنیم.

 ظرفیت بالای کولر گازی اجنرال 60000

ظرفیت فوق العاده بالای کولرگازی جنرال و نقش آن در گرم و سرد کردن محیط

یکی از بهترین نقطه قوت های کولرگازی جنرال که سبب برتری آن نسبت به سایر کولرگازی های دیواری می شود، طراحی ایستاده آن است. کولرگازی جنرال به دلیل ظرفیت بالایی که برای آن در نظر گرفته شده، به راحتی از پس گرم و خنک کردن عریض ترین محیط و مکان ها بر می آید. ظرفیت بالای 60000 این مدل کولرگازی در هر دو محیط گرم و سرد کاملاً مناسب عمل می کند، به صورتیکه اگر بخواهید آن را محیط های بسیار گرم مانند مناطق گرم سیری جنوب به کار ببرید به راحتی هوایی کاملاً خنک را در اختیار قرار می دهد. وجود پنل طلایی که می تواند هوا را از چهار جهت پرتاب کند، نیز در تولید هوای مورد دلخواه بی تاثیر نیست چرا که با تنظیم کردن آن به صورت دلخواه می توانید از هر زاویه ای هوایی مناسب را در اختیار داشته باشید.

 کمرپرسور روتاری کولرگازی ایستاده جنرال 60000

کمپرسور روتاری کولرگازی جنرال

در بین مشخصات کولرگازی ها که کاربران توجه زیادی به آن می کنند، نوع کمپرسور به کار گرفته شده در آن می باشد. در حالیکه برای مدت زمان بسیار طولانی از کولرگازی استفاده می کنید ممکن است دستگاه شروع به تولید صدا کند که جنرال برای رفع و حل این مشکل از نوع موتور روتاری برای برخی از کولرگازی هایش کمک گرفته است. در این میان کولرگازی ایستاده سرد و گرم جنرال به کمپرسور روتاری مجهز می باشد. این موتور حتی در ساکت ترین لحظات شب نیز به خوبی عمل می کند، چرا که با میزان نویز بسیار پایین همراه است. میزان انرژی هدر رونده پایین نیز مورد دیگری است که موتور روتاری کولر گازی جنرال را محبوب کرده، چرا که اگر بخواهید به صورت مداوم از کولرگازی استفاده کنید، با میزان مصرف کم انرژی رو به رو خواهید شد.

 طراحی کولر گازی ایستاده جنرال 60000

طراحی پنل کولرگازی جنرال

همانطورکه قبلاً نیز اشاره کردیم، کولرگازی ایستاده جنرال از یک پنل داخلی و موتور خارجی تشکیل شده است. پنل داخلی که در فضای داخلی قرار می گیرد از طراحی استاندارد و شیکی برخوردار است و به دلیل سایز مناسبش می توانید آن را در هر جایی قرار دهید. وجود پره برای این کولرگازی از چهار جهت راست، چپ(افقی)، بالا و پایین(عمودی) به کاربر این اجازه را می دهد تا با هر زاویه ای جهتِ باد را تنظیم کند. همچنین موتور بیرونی کولرگازی اُ جنرال که از اندازاه بزرگتری نسبت به پنل داخلی برخوردار است و معمولاً بر روی پشت بام قرار گرفته می شود، مجهز به پره های مشبک مانند می باشد. در آخر نیز باید گفت کولر گازی جنرال 60000 جزو بهترین کولر گازی های جنرال  می باشد که بدون شک با انتخاب آن زندگی آرامی و سالمی را تجربه خواهید کرد.

مشخصات کلی

کشور سازنده
تایلند
ظرفیت سرمایش (بی تی یو/ساعت)
60000
ظرفیت گرمایش (بی تی یو/ساعت)
60000

امکانات و ویژگی ها

قابلیت تنظیم جهت باد
10-11 متر مربع

منبع تغذیه و برق

کمپرسور
روتاری

طراحی

رنگ بدنه
سفید
نوع کولرگازی
ایستاده

سایر ویژگی‌ها

سرعت فن
3 سرعته
گاز خنک کننده
R22
ظرفیت سرمایشی(kw)
54000
جریان هوای چندگانه
شروع به کار مجدد
تنظیم خودکار جریان هوا

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5
1401/12/21

درود. قیمت به روز هست؟

بهروز زاهدی (کارشناس سلام بابا) :

درود به شما، خیر قیمت این محصول بروز نیست یا تغییری نکرده است (که البته بعید می دانیم). متاسفانه به دلیل تغییرات زیادی که قیمت محصولات داشته اند و تعداد زیاد محصولات، قیمت همه محصولات بروز رسانی نشده اند. برای استعلام قیمت دقیق این کولر گازی لطفا با یکی از شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا همکاران بخش فروش سلام بابا پاسخگوی شما باشند. با تشکر.

کالاهای مرتبط